hehe

2009-07-08 / 21:08:48

Dagen som har gått har väl inte hänt så mycket, har varit hos en släkting på förmiddagen, sen ringde Nettis och frågade om jag ville umgås lite. Och visst säger jag inte nej till det :) . Var med henne i ungefär tre timmar, sen "åkte" jag hem och lagade mat. Annars har jag bara slappat lite här hemma.
Har tagit tag i mitt ohälsosamma liv, orkar inte att äta massa skräp och inte motionera. Så idag, var första dagen på mitt mer hälsosamma liv. Kom precis hem från en promenad på 45 minuter, gick i väldigt rask takt. Känns hur skönt som helst .. Imorgon blir det promenad me Nettis:D (L) ..

Kommentarer!
Postat av: Anonym

hoppas inte taxin blev alltför dyr? :O Det är ju en bit att åka menar jag :D haha

Kommenterat - 2009-07-08 / 22:12:30
Postat av: Nettan

Mitt namn försvann! men det är jag :D

Kommenterat - 2009-07-08 / 22:13:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: