Söndag kväll ..

2010-03-07 / 18:36:31

Idag har jag inte gjort så värst mycket, bara suttit hemma hela dagen och muppat. Inte ens satt min fot utanför dörren idag:P, lite lat av mig. Men ska ut imorgon så får ta igen det då:P.

Helgen har inte hänt så mycket, i fredags satt jag hemma med min lilla del av familjen kollade tvn osv. Igår skulle jag och Mikaela gått ut på krogen men så blev det inte så jag satt hemma och tänkte på allt möjligt istället. Jag var hemma till klockan vad ungefär 20.30 då åkte jag till Mikaela och umgicks med henne några timmar så jag kom på andra tankar. Vi satt och skratta som två tokar där hemma hos henne, så kom definitivt på andra tankar.
Imorgon blir det Communicare som vanligt, men ska även på en arbets intervju klockan 14 så får se hur det går:D, ser verkligen fram emot det kan jag lova:d Och hoppas verkligen det är något att ha..

Skriver mera senare, om jag orkar annars hörs vi imorgon..

Pusspuss på er ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: