Fredag, äntliigen

2010-03-12 / 12:48:57
Sitter hemma nu och väntar på att klockan ska gå, sen vid 20 över ett ska jag gå till bussen och åka till stan för jag ska på arbetsintervju idag. Får se hur det går:). Har sökt jobbet en gång tidigare men då var det någon annan som fick det eftersom jag dagen innan fick min hjärnskakning:P. Så nu som sagt ska jag dit igen.
Efter det sen har jag ingen aning om vad jag ska göra, vi får väl se vad jag hittar på för roligt. Ikväll ska jag iaf till Sandra och ha lite filmkväll, kan bli riktigt trevlig:D. Tack för att du finns gumman ♥.
Imorgon kanske det blir utgång med Hanni och några till, men får se hur det blir med det:).

Hörs mer efter intervjun:).

Puss på er
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: