Torsdag morgon

2010-03-18 / 07:49:22

Fy fan så trött jag är, att man aldrig kan få sova tills klockan ringer, så trött på det:(. Fan behöver ju inte ens ställa klockan om det ska fortsätta såhär:(. Menmen, vad som sker idag är att jag ska till Communicare, sen ska jag väl hem antar jag efter det. Måste ringa ett samtal också som jag lovat en av tjejerna där på kursen, skit också:P. Vad det blir mer idag det har jag ingen aning om tyvärr, vill ni ses är det bara att höra av sig för jag ska nog bara sitta hemma hela dagen efter kursen idag om jag inte tar mig en promenad runt ljura. Joo förresten, varför inte, det hade varit grymt skönt. Tar ju bara 40 min att gå två varv runt så det ska jag nog satsa på, så man kommer igång snart och får en snygg kropp till sommaren:P.
Ska ju eventuellt börja träna också, men inte gym utan gympa. Känner att gym inte är ritkigt min grej, kanske när man fått bra kondition och tränat ett tag kan man ju börja med gym men vi får se:).

Vad ska ni göra för roligt idag då ? :)

Puusss ♥



Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Vi kan börja gå promenader sen när du flyttat om du vill :D

Kommenterat - 2010-03-22 / 22:03:38  | URL - http://linneasfinasmycken.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: