Torsdaag

2010-03-04 / 10:01:56

Sitter på kursen nu igen denna torsdagsmorgon, kom hit för ungefär 20 min sedan. Vad man ska göra idag då? Jag ska ringa lite samtal och sen ska jag skriva mitt personliga brev om jag nu kan komma på något bra att skriva:P. Är ju så förbannat värdelös på att skriva saker om mig själv, man sitter ju inte direkt och skrytar om hur man är hela tiden.
Jag var och sökte jobb igår på arbetsförmedlingens rekryteringsdag, men blev lite sen pga en viss liten människa:P så det var inte många kvar där då. Ett område inom kommúnen. Men fick det sökt endåå:P.
Annars idag vet jag inte vad jag ska göra, vänta på att min bästa killkompis ska höra av sig och se om vi ska ses idag eller inte. Jag hoppas på att vi ses idag iaf, för det var ett jävla bra tag sedan vi sågs:(. Saknar ju diig min lille vän:D!

Vad ska ni hitta på idag då mina söta läsare:P? Vet inte vilka som läser men ni är söta endå:D.

Puss på er :) ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: