Onsdag morgon

2010-03-03 / 09:45:43

Idag är det onsdag igen, och jag sitter på kursen nu. Igår mådde jag inte allt för bra, ont i magsäcken och lite överallt igår. Vet inte om det har med stress att göra eller om det är något psykiskt, men idag känns det bättre iaf.
Jag har inte haft ork att uppdatera min blogg på ett bra tag som ni kanske har märkt, men den uppdateras i mellanåt iaf.
Vad jag ska göra idag vet jag inte, ska iaf sitta här på kursen ett tag sen ner och lämna in lite papper och så. Ska väl eventuellt till arbetsförmedlingen sedan också eftersom det är rekrykteringsdag där idag. Kanske träffa Mikaela en sväng sen med, ska vara lite smakråd:P.
Men vi får se hur det blir med det:).
Jag saknar vissa personer väldigt mycket, endel människor saknar man väldigt mycket och endel spelar ingen roll om dom inte hör av sig osv. Menmen, dom människorna kommer man väl få sakna utan resultat. Men ni ska veta att ni har en speciell plats i mitt hjärta även fast vi kanske inte ses så mycket.

Vad ska ni hitta på idag då söta vänner:)?

Pusspuss ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: