Måndags morgon..

2010-03-08 / 08:29:00

Sitter här nu och har precis plattat håret och volymat det lite, behöver bara klä på mig så är jag klar sen:). Jag är inte riktigt säker på om det är någon kurs idag eller om det är eget arbete, jag har redan glömt det:P. Jag ska ringa till en utav damerna och se vad dom säger för något :), men antar att det inte är eget arbete:P.
Så idag ska jag inte göra allt flr mycket, till communicare och sen ska jag väl itne göra något. Eller jo det ska jag ju visst, intervjun idag ska jag ju på klockan 14 det höll jag på att glömma:O. Bäst att sätta in en påminnelse i telefonen så jag inte glömmer det helt:P.

Vad ska ni hitta på idag då :)?

Pusss på er♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: