Underbart

2009-07-19 / 20:25:28
Har precis kommit hem efter en underbar helg med en underbar Niklas:), bättre födelsedag och helg kunde jag inte haft. Synd bara jag ska jobba imorgon:(, hade velat följa meed ju:(:P.. Men är väldigt glad för den tiden vi ses, helt underbart:).
I går var vi och såg Brüno på bio, kanske inte riktigt min typ av film men endel scener var bra:). Man fick sig ett gott skratt imellan åt iaf:).

Så min helg:
Jobbade
Åkte till Niklas
Umgicks med hans familj
Var på bio
Åt en trevlig middag med hans bästa kompis med tjej
Och bara var, vilket är hur gött som helst:D



Så så såg min helg ut:)
Kommentarer!
Postat av: Jeanette

Vad har hänt sedan sist. Var ett tag sedan du bloggade. Haft en bra jul och nyår?



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

Kommenterat - 2010-01-03 / 22:48:34  | URL - http://heltvanligtliv.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: