Har visst inte orkat skriva något

2009-06-20 / 14:56:05

Men nu kan jag skriva lite vad jag gjort dom senast dagarna. 
 
Jag har umgåtts med komisar, jobbat, tagit det lugnt vad har jag mer gjort?! Suttit hemma och muppat mig lite:P


Igår midsommarafton var jag hos min kära mamma, hon kom och hämtade mig kvart i 11 på morgonen då åkte vi ut till mormor och fikade lite, när vi hade fikat klart åkte vi allihopa till Söderköping. Det var väldigt mysigt faktiskt, vi kollade när dom resta midsommarstången, köpte en massa lotter som vi inget vann på och gick en promenad längst vattnet. Väldigt härligt faktiskt. Vid 15 tiden åkte vi hem till mormor och lämnade av henne och hennes karl, sen bar det av hem för att laga mat. Maten blev grillad fläskfile, färskpotatis och rhode island dressing, det var himmelskt gott:D.
Idag än sålänge har jag inte gjort allt för mycket, varit med pappa på donken och sen nu hemma och muppar framför tvn, får se vad man hittar på senare:).  Skriver eventuellt något senare ikväll.


Pusskram på er. Ha det bra:)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: