Mhm

2009-06-28 / 20:36:00
Hela helgen nu har man jobbat som en tok, i går jobbade jag 12 timmar och idag jobbade jag 9 timmar, Snacka om att jag är helt sluut. Imorgon ska jag jobba 8 timmar, fortfarande jobbigt innan jag kommit in i det ordentligt..
Annars har det varit en bra helg, inte gjort ett jävla skit men endå:P . Skönt att bara slappa efter jobbet, eller så är jag så trött att jag lägger mig direkt:P .

Idag efter jobbet har jag bara suttit hemma, stekte lite korv och ätit lite godis, men även pratat med den underbara killen :) . Vi har pratat väldigt mycket idag, vilket gör mig väldigt glad..

Have fun!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

vad menar du med att jobba åtta timmar e skönare än sex?:D

Kommenterat - 2009-07-01 / 22:04:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: