Min dag

2009-06-02 / 21:40:13

Nu skriver jag mitt första inlägg i min blogg, blev hit tvingad av min underbara kompis Hanna:) .

Idag har jag varit hemma till klockan var ungefär 14.14 då jag gick till bussen som skulle ta mig in till stan, när jag väl var inne i stan blev jag arg på några ungar på bussen som trängde sig in innan jag själv hann gå ut eftersom jag skulle av där. Men nog om det.. Jag hade väldigt tur med samtrafiken idag iaf, spårvagnen kom precis när jag ställde mig vid hållplatsen och väntade. Menmen, jag satte mig på spårvagnen som skulle ta mig till haga, till Hannas jobb.
På hennes jobb satt jag och var social med henne och Jenni som också var där, vi pratade en massa skit och skojade som vanligt om allt.
Var i haga till ungefär 19.45 då en killkompis kom och hämtade mig så vi skulle åka och äta, när vi sen hade bestämt oss vart vi skulle äta vart det Pizzeria Neptun som btw är en väldigt god pizzeria. Rekomenderas varmt:)!!
När vi hade ätit skjutsade han hem mig, och nu sitter jag här och muppar lite framför datorn och msn.

Ha det bra med er:)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: