Ojj

2009-06-04 / 06:22:36
Glömde visst skriva mer om gårdagen så jag skriver lite om den här istället.
Vaknade klockan 9 och åt frukost, satte mig en sväng vid datorn och kollade runt lite.. Vart lite småseg efter frukosten och klockan var väl 11 eller något, då la jag mig igen och ställde klockan på 12.45. När klockan ringde gick jag upp och började med maten direkt eftersom jag ville hinna äta innan jag skulle till jobbet klockan 16. Väl på jobbet sen så var det väl inte så mycket att göra, bara sitta och ta det lugnt osv, vilket var väldigt trevligt. Människorna som jobbar där är väldigt trevliga så jag kommer trivas väldigt bra både med vårdtagaren och med personalen:) .
När jag senare kom hem åt jag kvällsmat och satte mig åter vid datorn en sväng, typ 2 tim, sen gick jag och la mig, var vääääldigt trött:P hehe..

Det var lite om gårdagen, skriver ytterligare ikväll om den här dagen:) ..


Nu kan jag fylla på lite om den här dagen som har gått, drar igenom det lite fort.
Frukost
Jobbet
Stan och shoppat lite
Hem och sovit en stund
Åkte till syster
sen hem och lagat mat.
Blev gott även om pappa kokade bort allt vatten på potatisen:P
Så nu ska jag bara sitta här och slappa lite framför burken här hemma och se om något skoj händer på den vilket jag inte tror på:P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: