Förlåt för dålig uppdatering

2010-02-14 / 18:50:45
Hej mina söta bloggläsare, ber verkligen om ursäkt för min dåliga uppdatering men har inte varit på blogghumör men nu börjar det komma tillbaka igen:P.
Jahaa min helg har varit den tråkigaste någonsin, har suttit hemma helt själv på min säng, ätit chips druckit vatten och kollat på tvn. Eftersom man tyvärr inte har några pengar än så blir det ju inte så mycket att göra!

Idag är det, har det varit alla hjärtans dag men jag har ju ingen att fira den med så jag har suttit hemma i min morgonrock hela dagen, inte ens satt min fot ute idag! Så vad jag tycker om den här dagen då?! Ja visst är det bra att den finns, men för mig som inte har någon att fira den med känns det helt meninglöst. Visst man kan fira den med vänner och så också, men just idag har jag bara suttit hemma och funderat på allt möjligt vilket man tyvärr gör väldigt ofta när man inte har något att göra och är ensam hemma. Tur att man har sina vänner iaf, speciellt Hanna och Mikaela. Tack för att ni finns i mitt liv, ni gör det så mycket enklare gå vidare att tänka positivt. Det var lite om helgen och om just denna dagen, hur har eran helg och alla hjärtans dag varit?! Hoppas den har varit bra för er och att ni har gjort något väldigt roligt och mysigt framförallt:)!

Jag ligger nu på sängen och tittar på tough love på 3an, det är verkligen ett bra program. Vilka blonda tjejer det finns, en golddigger t.ex som är med det. Herregud, behöver jag säga mer. Det är verkligen ett program som jag kan rekomendera till er om ni har tråkigt en söndag mellan 18-19:).  Vad det blir sen på tvn det vet jag inte, kaanske Tabatha's salon takes over eller Projekt Runway, har inte riktigt bestämt mig ännu:P.

Kan ju nämna också att jag har beställt ett par skor igen, jag vet att jag gör det jämt men är man skogalen så är man:D. Kan visa bilder senare eller imorgon så får ni se vilka skönheter som kommer hem till mig i veckan, inte ens säkert att jag kommer gilla dom när dom väl kommer till mig men dom är riktigt snygga iaf. Svarta med nitar på, behöver jag säga mer:D?!

Puss på er♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: