God morgon..

2010-02-02 / 09:12:49

Jag vaknade för ungefär en halvtmme sedan av att någon håller på att renoverar i en lägehet här någonstans, det är så förbaskat jobbigt i elementhus.
Nu sitter jag här och tittar på tvn och kollar runt på internet, funderar på om jag ska orka titta på Paradise Hotel avsnittet som jag missade igår:D?! Det kanske vore en bra idé eftersom jag ska se det avsnittet som är idag så man har lite koll på vad som väntar.

Jaaha, vad händer idag då ?! Nej inte så mycket faktiskt, kanske ska vara med Sara annars får vi se. Någon som vill hitta på något om det inte blir att jag är med henne?! Hör av er isf, jag blir bara glad om jag får göra något annat än att sitta hemma och glo för mig själv.

Okej, det var lite om min morgon.
Alla andra sover nu i quess bara jag som vaknar tidigt utav jäkla byggjobbare, förbaskat irriteraande.
Menmen, nu ska jag titta på Paradise Hotel:P

Puuss på er ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: