Jippiie:D

2010-02-17 / 20:41:57
Nu har jag kommit hem igen, jag har inte orkat blogga på ett tag men jag gör väl det igen då:P.
Jag kom hem vid 18 förut efter att ha varit på Jobbcollage och varit rekryterare för en dag, och sen en liten tripp på stan med Mikaela och hennes dotter:)! Åkte hem och la mig på sängen och höll på att somna så det var tur att pappa frågade om jag ville följa med bort till Hageby Centrum, annars hade jag somnat kan jag lova och det skulle inte bli bra:D.
Så nu har jag samtidigt hämtat ut mitt paket som innehöll dom underbart fina skorna jag beställde i söndags, dom svarta med nitar på :D. Och dom passar perfekt, tur jag inte tog en storlek större, då hade man fått skicka tillbaka:D. Går omkring med dom här hemma nu, är jättestolt över dom måste jag säga:D.

Vad har ni gjort idag då:)?

Uppdaterar senare:D.

Pusspuss  ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: