Måndag igen

2010-02-22 / 10:36:13
Nu sitter man på communicare idag igen, och funderar på vad man ska göra. Jag vet inte riktigt, läsa igenom lite saker ska man väl göra sen ska jag nog kolla lite på Ams hemsida och se om det finns något roligt men det gör det aldrig.
Helgen som varit har inte hänt så speciellt mycket, i fredags hade jag Mikaela och Linnea fredagsmys annars inget speciellt. Var med dom hela dagen i stort sett:). Sen i lördags var jag på kalas hemma hos Sara hennes lille sötnos William fyller ju år idag så det var kalas för honom. På kvällen sen åkte jag hem till Mikaela och festade lite, slutade med utgång. Riktigt trevligt men samtidigt väldigt tråkiigt inte så mycket folk ute ju:|. Men det förstår man ju i det vädret och helgen innan löning:).
Igår gjorde jag inte allt för mycket, slappade hemma hela dagen och gjorde inte speciellt mycket. Kollade på Ghost Rider på 3an igår kväll med, men tydligen somnade jag framför tvn med den på för jag vaknade på natten och undrade varför någon har satt på tvn:P. Men denna någon kommer inte ens in i mitt rum för jag har låst dörr:P. Så då fattade jag att det var så att jag somnade med tvn på:P.

Idag ska jag inte göra speciellt mycket, ska sitta här ett tag till sen ska jag ner på ett möte vid 15. Annars ska jag inte göra ett skit, ville ju umgås med Mikaela lite men det kan hon ju inte idag:| så får bli att ses en annan dag:D, eller en snabbis sen:D.

Jaha. så vad ska ni göra idag då :)?

Pusspuss ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: