Måndag, igen:D

2010-02-15 / 09:52:45
Jaaha, nu sitter jag på JobbCollage och har lika roligt varje gång som jag har när jag är här. Fy fan säger jag bara. Ska prata med min handläggare på Arbetsförmedlingen om jag får byta till en vanlig jobbcoach istället så man slipper sitta här i 5 dagar i veckan i 6 timmar typ, det är inte så värst roligt:O.

Vad ska jag göra mer idag då? Ja det kan man ju undra, jag ska väl eventuellt träffa Mikaela och hennes sötnos till dotter lilla Linnea som ska höras och synas heeela tiden :P. Så söt:D. Vet inte vad vi ska hitta på men något blir det väl iaf, umgås LÄR vi ju göra iaf:D. Vad jag ska göra mer idag det vet jag inte, sitta här och glo som en liten tönt och inte göra ett skit. Ska väl eventuellt gå hem tidigare kanske, orkar inte sitta här och söka jobb som en idiot heeela tiden. Det finns ju inga att söka endå.

Vad ska ni göra idag då:)?

Puusss på er ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: