Mihi

2010-02-19 / 13:32:33
Nu sitter jag hos min underbara Mikeala och har precis lagt hennes dotter, får se om hon somnar också. För hon var riktigt trött må jag säga:). Har varit och pratat med en studievägledare på Komvux och kom fram till att jag ska börja studera i höst igen, har lite att läsa så :P. Men bra saker att läsa.
Vad jag ska göra idag det vet jag inte , men ikväll sen ska jag vara med Mikalea, har lite fredagsmys här hos dom:). Vi ska titta på Ice Age 3:P, ska bli kul:D.

Kanske blir fest imorgon, jag hoppas på det iaf beror på en viss människa vill vara snäll och ställa upp dom barnvakt:D *hoppas hoppas*.
Vad ska ni hitta på idag då ?:)

Puspuss♥
Kommentarer!
Postat av: Sandra ♥

Jag ska tare lugnt :D

Kommenterat - 2010-02-19 / 22:09:45  | URL - http://gloriantur.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: