Nööjd:)

2010-02-04 / 22:46:04


 





Nu har Sofia lärt mig hur man infogar bilder på bloggen så nu tänkte jag visa er bäddsetet och sandlerna jag har köpt, tänkte även visa er dom assnygga skorna jag köpt idag:D. Är lycklig!! Det är tur att man har vänner som hjälper en ibland med saker man inte förstår eller kan, jag gör ju det samma för dom så :).
Snart blir det sovdags tror jag, börjar bli lite trötter och ska upp halv 8 imorgon. Orkar man ?! Jaa jag måste,annars får jag inga pengar tyvärr.
Men imorgon ska jag förhoppningsvis få iväg lite papper som skulle behövas lämnas in, hoppas bara dom inte behöver några mer.
Neehe, nu blir det sov dags snart. Sov gott alla och så hörs vi imorgon :).
Pusspuss på er ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: