Nu var det dags igen :P!

2010-02-01 / 17:41:05

Hejhej :).
Jaaha, det var ett bra tag sedan jag skev i bloggen. Kanske ska börja ta tag i det igen. Det är ju endå en sysselsättning när man har tråkigt och inte har så mycket att göra.
Kan börja med att berätta lite om hur helgen såg ut:
Fredag: Vid 2 mötte jag upp Hanna på stan, vi gick ett varv och letade kläder osv. Klockan 16 var det dags att gå till Makeup Store för att bli sminkade inför kvällens festligheter. Klockan 19-20 kom folket till Hanna för hon hade fest eftersom hon fyllt 20. Var en väldigt trevlig kväll bara det att man känner så stort ansvar eftersom man kännt henne så länge.
Lördag: Vaknade rätt skapligt i lördags, tror klockan var runt 9 där  någonstans. Loggade in på msn och pratade lite med Sofia och hon frågade om jag ville göra henne sällskap på stan vilket bara är trevligt:). Sofia är en sån snäll tjej så ingen problem att umgås med henne. På kvällen sen var det fest, igen, men denna gången mycket roligare:P. Tack Hanna för en trevlig kväll. Var hemma klockan 5 på morgonen för att fröken Hanna tvingade med mig på efterfest:P.
Söndag: Blev väckt av en kompis som ringde mig halv 11 på morgonen, vilket inte var så speciellt roligt, skulle egentligen följt med henne till hennes föräldrar men det blev inte så. Kanske var lika bra, kände mig ju inte så pigg direkt. Så söndagen blev en lugn hemma kväll. På kvällen vid 18 tiden så kom min underbara vän Mikaela hit, hon ville umgås lite och ta det lugnt vilket hon självklart fick. Vi fikade lite och bara pratade allmänt med skit.
Idag: Idag har jag inte gjort allt för mycket, jag vaknade klockan 7 för att sedan äta frukost göra sig iordning och sedan bege sig till Communicare som jag började på idag. Dom är till för att hjälpa till så man lättare kommer ut i arbete, men vi får väl se om det ger något resultat. Jag hoppas på det iaf.

Det var lite om min dag det, nu ligger jag mest bara hemma på sängen och slö tittar på TVn och jaa inne på facebook och nördar lite. Väntar på att Paradise hotel ska börja, men det är ju några timmar kvar till dess:P.

Hehe, får se om jag uppdaterar något senare, eller om det blir mera imorgon:)
Ha det fint alla:D<3. PUSS

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: