Ojoj

2010-02-03 / 11:06:58

Vaknade här för en stund sedan, var väldigt skönt att sova länge för en gång skull. Eller länge för att vara jag iaf, brukar vakna runt 8 där någonstans. Blev inte av att jag skrev någon mer blogg igår,det var för att jag mötte upp söta Sara på stan runt 1.
Så Sara och jag gick runt ett varv på stan fram till klockan 2 tror jag, sen gick vi till dónken och åt lite mat. Jag som ska sluta med sånt inte så bra:P. Efter vi ätit mötte vi upp Saras mamma och pratade lite stunt, hon ville väl busa lite med trötta William också antar jag:P. Vi gick ett litet varv till på stan, gick ner till en japans liten inredningsbutik och vi köpte varsinna fina ljuslyktor att sätta fast på väggen. Har länge velat ha såna så det var tur att dom var billiga:P.
Vi tyckte väl att det vart lite mycke på stan för det märktes att klockan började bli mer så vi rörde oss mot klockaretorpet, hade tänkt hälsa på mitt jobb som jag hade i somras men följde med Sara hem istället. Det var väldigt trevligt hos min lilla Sara, hon bjöd mig på mat. Väldigt god mat måste jag säga:D, ris kött och grönpepparsås:D. MUMS!! Sen tittade vi runt lite på datorn, tittade på filmen Cars som man har sett ett antal ggr men William ville ju se den så jaa:). Sedan tittade vi på Paradise Hotel, trots att Sara hatar det programmet så var hon snäll och tittade på det för att jag ville:D. Efter det åkte jag hem, min sista buss hem går ju kvart över elva så ville inte missa den :P Kändes inte så roliigt att gå hem i blåsten:D.
Jag hade ju fattat totalt fel med dagarna, vet inte vad det är för fel på mitt huvud alltså. Det var tisdag igår, och onsdag idag. Jag till 100% att det var tisdag i måndags och onsdag igår:O, men tror det var för att Paradise Hotel brukar ju vara tisdagar och onsdagar väl ? Denna vecka var det i måndags och tisdags:O? Men skit samma, nu har jag iaf sett varenda avsnitt på det:D. Och jag tycker absolut att rätt personer vann:D.
 
Jaaha så var händer idag då ? Jadu, inte mycket alls jag ska sitta inne heeela dagen tror jag. Eller så går jag iväg senare i eftermiddag om en viss liten brutta vill vara med mig om hon har tid och lust:), får hoppas på det iaf.

Ska ni göra för roligt idag då ?

Pusspuss ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: