Snöstorm

2010-02-03 / 17:06:31

Jaha, då har man suttit inne hela dagen. Väldigt tråkigt men har ingen lust att gå ut i snöoväder, men kanske ska man gå bort till Hageby centrum senare och köpa lite god efterrätt. Riktigt sugen på persikohalvor eller ananas skivor med glass och grädde:D. Det är ju riktigt gott, håller ni inte med? :)

Nu sitter jag här i min säng och väntar på att min pappa ska komma hem, så sjukt tråkigt att bara sitta hemma en hel dag helt själv. Men det blir bättre imorgon hoppas jag, ser ju ut som om det slutat snöa nu men det kommer säkert mer.

Skriver mer sen om jag kommer på något att skriva, om inte annat så skriver jag gonatt inlägg sen när jag tänkt sova:D.

Puss på er ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: