Väntar..

2010-02-01 / 20:37:26
Nu är det inte långt kvar till Paradise hotel börjar, fattar inte egentligen varför jag följer just denna säsongen. Har inte följt någon annan av säsongerna, men aa det kanske var något speciellt med denna :P.
Har precis varit med min pappa borta på Hageby Centrum hämtade ut ett paket med lite roliga saker i, bland annat ett par fina sommarsandaler och ett coolt bäddset:P. Vet inte om jag kommer våga använda det men äh det var fräsigt iaf:D. Jag har även köpt chips, ny smak hos OLW som är Sourcream och sweetchili riktigt goda faktiskt. Dom borde ni testa :D.
Sitter just nu och smaskar på lite chips, kollar på Design Simon och Tomas och kollar runt lite på internet. Finns ju tyvärr inte så mycket att göra.

Mhm, lägger bilder senare på vad som var i mitt paket:) om ni nu vill se.

Vad har ni för er för något roligt då ?:)

Pusspuss ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: